Legazpi

Pilota eskolako pilotari federatuek Legazpin jokatuko duten jaialdiaren KARTELA.

Ostiralean, urriaren 18an, 18:00etatik aurrera 4 pilota partida izango dira Urbeltz Pilotalekuan.

3 pilotari, kanpoan lehiatuko dira. Hona kanpoko partiden berri zehatza.

LAZKAO - Joxe Miel Barandiaran

LAPKE 5

LEGAZPI 2

O. Alzelai

1. urteko infantilak (2007)

AZPEITIA - Frontoi Txiki

ILUNPE 5

LEGAZPI

M. Arrizabalaga

2. urteko infantilak (2006)

ATAUN - Auzoeta

ATAUN 4

LEGAZPI

Beñat Perez

2. urteko alebinak (2008)

LEGAZPIKO GAZTEAK K.E.-PILOTA

Saskibaloi Jardunaldia

2019-10-18/19

IPUIN KONTAKETA LEGAZPIKO UDAL LIBURUTEGIAN

Urriaren 4an, ostirala, 3-5 urteko haurrentzat ipuin kontaketa izango da liburutegian.

Arratsaldeko 18,00etan izango da saioa eta Amaia Puin izango da kontalaria.

Orduan iristea komeni da, ze bestela ezingo da gelara sartu.

Aurten bultzada bat eman nahi diogu Legazpin MINTZALAGUN ekimenari eta dei berezia egin dugu datorren astearterako, urriak 1.

Prestatu den kartela atxikita doakizue eta udalaren web orrian informazio gehiago dago (euskaraz nahiz gaztelaniaz) ondorengo estekan:

-          Euskaraz:  https://www.legazpi.eus/bizi/euskara/mintzalaguna

-          Gaztelaniaz: https://www.legazpi.eus/es/bizi-2/euskera/mintzalaguna

Anima zaitezte,

Zuzendaritza

Klima Aldaketaren aurka Haztegin

Gaur, Irailak 27, klima aldaketaren aurkako egunean parte hartu nahi izan dute DBH4 ko ikasleek.

Horretarako ekintza desberdinak egin dituzte.

Lehenik eta behin aurkezpen txiki bat egin diete DBH-ko ikasleei gaiaren berri izateko.

Aurkezpenean Greta Thumberg aipatu dute eta bera eredu bezala hartuta hainbat kartel koloretsu sortu dituzte marrazkiekin eta eslogan euskaldunekin, batzuk DBHko ikasleek sortutakoak eta beste batzuk DBH4koek sortuak.

Behin kartelak eginda, patiora jaitsi dira argazkiak ateratzera, kurtso bakoitza bere kartel propioarekin.

Eta horrela eman diote amaiera egun zoragarri honi. Espero dute ekintza hauen bitartean behintzat praktikan ikasitakoa jartzea.

GURE ESKU DAGO GURE PLANETA!

LANDUTAKOA:

-Zer da Klima Aldaketa?

Lur edota eskualde batean denboran zehar gertatzen den klimaren aldaketa.

• Naturak eragina du baina gizakiok askoz handiagoa eta kaltegarriagoa dugu.
  • Gure ekintzak ingurumena guztiz hondatu eta suntsitzen dute!
  • Kalte horien ondorioz berotegi efektua sortzen dugu, oxigenoa murriztu...

-Mugimendu guzti hau nondik dator?

Gaur egun nahiko famatua den 16 urteko neskatila Suediarra, Greta Thunberg, 2018 ko ostiraletan greba egiten hasi zen. Pauso txikiak emanez, poliki-poliki eta bere pazientzia guztiarekin mundu osoa mugitzea lortu du. Orain neska hau hainbat hitzaldi ematen hari da bai ONU eta baita parlamentuetan ere.

-Zein da gure intentzioa?

Gure intentzioa zuei arazoa ikusaraztea (begiak irekitzea) eta neurri batean kontzientziatzea da, guk ahal dugun neurrian gaur egin dugun bezala, zuek ere aportazio txiki bat egitea.

-Zer egin dezakegu hau aldatzeko?

Ostiralero manifestaziora joan indarra emateko eta egoera hobetzeko. #FridaysForFuture

Klima aldaketak eduki dezakeen ondorioez hitz egin ezagutzen ez dutenei.

Energia eta materialen kontsumoa nabarmena murriztu dezakegu.

Eta politikariei kontzientziatu arazo mundial honi buruz zerbait egin dezaten.

KARTELA

KOMUNIKAZIOA

Erreka Eguna datorren hilaren 28an, larunbata, ospatuko da

Legazpiko Udalak eta ikastetxeek Erreka Egunean parte hartzeko animatzen zaitugu.

Bertan egon behar ez diren plastikoak,  metalak, traste zaharrak…  errekatik ateratzea da helburua.

Ingurumena zaintzeko Legazpiarron parte hartze boluntarioa eskatzen dugu

Gonbidapena eta izen ematea

Bizikleta Martxa

Asteartea, 2019, Iraila 17 - 18:00

Mugikortasun astearen barruan, Bizikleta Martxa egingo da irailaren 17an, 18:00etan.

Erreka eguna 2019

Larunbata, 2019, Iraila 28 - 09:30-tik 13:00-ra

Iralaren 28an, larunbatean, Erreka Eguna ospatuko da Legazpin, goizeko 09:30tik 13:00tara.

RSS - Legazpi-era harpidetu