*IKASTOLA EGUNEKO LEHIAKETA MARTXAN DA JADA!*

Egoera berezia bizitzen ari garen arren, ez diogu utziko birus malapartatu horri gure eguna zapuzten!

Horretarako bideo lehiaketa bat jarri dugu martxan!

ADI! Ondorengo bideoan lehiaketaren inguruko informazioa aurkituko duzue!

ANIMATU ETA PARTE HARTU! 💪

OHARRA: EUS  CAS

COVID-19 dela eta, Hezkuntzan baliabide digitalak oinarrizko lanabesak bihurtu dira.

Familientzat ere baliagarriak izango direnez, Ikastolen Elkarteak bideo tutorialak familien esku jarri ditu.

INFORMAZIOA  INFORMACIÓN

Konfinamendu egoera luzatzen denez, aholku batzuk aurki datzakezue hemen guraso, ikasle eta langileentzat baliogarriak direnak.

IKUSMENA ZAINDU(Cuidado de la vista)

TELELANA ETXETIK

LUZAPEN ARIKETAK

Zaindu gaitezen guk eta zaindu ditzagun ingurukoak!

Hasera batean aurreikusitako berrogeialdia gaur bete dugu. Zorionak!

Egoera luzatzen denez, elkarlana eta harremana mantentzea ezinbestekoa ikusten dugu.

Martxoaren 27ko ZIRKULARREAN -ELEBITAN- lagungarri izango zaizuen informazioa aurkituko duzue.

Aste buruan hartu atseden eta gozatu.

Ikastolen Elkarteko Udalekuak

IZEN EMATEA: Martxoaren 2tik Maiatzaren 8raino, Web orrian edo postaz.

Informazioa     Información

Izen emate orria eta baldintzak    Impreso de matriculación y condiciones

Urola Garaia

header-img

Posted on Abril 1st, 2020 by urola

coronavirus

Egoera honen aurrean eta erakunde ofizialek hartutako neurriei jarraituz, eskualdeko Turismo Bulegoa itxita egongo da bestelako jakinarazpenik izan arte. Hala ere, beti, baina orain inoiz baino gehiago, Turismo sailetik lanean jarraituko dugu edozein albisteren berri emateko. Erakunde nagusiekin batera ari gara lanean, egoera honek ekarriko dituen ondorioak lehenbailehen baretzeko eta gure eskualdeko turismoak goraldian jarraitzeko

Gehiago irakurri

Argazki lehiaketara aurkezteko epea atzeratu da

Posted on Marzo 25th, 2020 by urola

Argazki lehiaketa atzeratuta

Egoera dela eta, Argazki Lehiaketara aurkezteko epea atzeratu egiten da. Hala ere, zuen argazkiak bidaltzen jarrai dezakezue oinarrietan ezartzen denarekin: hemen Aurrerago, egoera hobetzen denean, jakinaraziko dizuegu argazkiak aurkezteko epe berria. Barkatu eragozpenak.

Igartubeitiko familiak sarean

Posted on Marzo 31st, 2020 by urola

igartubeiti familian

Egun hauei aurre egiteko, etxeak sorkuntza gune bihurtzea eta museoak etxeetara hurbiltzea proposatzen dute Gipuzkoako Foru Aldundiko Museoek. Hala, Igartubeiti Baserri Museoak (www.igartubeiti.eus), Areago kontakizun liburuxkaren “Azenario bete misterio” ipuinean oinarrituta, hainbat jarduera egingo ditu. Helburua, parte-hartzaile bakoitzak bere liburuxka sortzea izango da, marrazkiak eginez eta baita tartean proposatuko dituzten ekintzak aurrera eramanez ere. Komunikazioa

Gehiago irakurri

#Iparragirrechallenge- Iparragirre 2020

Posted on Marzo 31st, 2020 by urola

WhatsApp Image 2020-03-31 at 14.33.44

Iparragirre2020 proiektuaren barruan, astero #Iparragirrechallenge ezberdin bat proposatzen da. Bigarren erronka, apirilaren lehen astean gauzatuko da, Iparragirreren marrazki bat eginez. Parte hartzeko: 1- @iparragirre2020 Instagram kontua jarraitu 2- Iparragirreren inguruko marrazki bat egin 3.- Marrazkia igo eta etiketatu iezaiezu Marrazki guztien artean Iparragirreren 2020ko poltsa bat zozkatuko dute igandean, hilak 5, 20:00etan. Zorte on!

Urola Garaia
Logo Explore San Sebastian Region
Uggasa

Ez baduzu buletina ondo ikusten, Zure nabigatzailean ikusi