Eskola

2020-2021 Denboraldiari begira, 2011-tik aurrera jaiotako neska-mutileei zuzenduta.

Andraitz K.E.-ren Saskibaloi Eskolan parte hartzeko DEIALDIA

Martxoaren 28an ospatu zen Zumarragako Zelaiaristi zine-aretoan 2019 urteari dagokion Gipuzkoako eskolarteko bertsolari txapelketa. Goierri inguruko hainbat ikastetxetako ikasleek parte hartu zuten, baita gure Ikastolakoek ere. LH3tik DBHO2 bitarteko ikasleek parte hartu zuten kategoria desberdinetan, eta horren araberako sariak banatu zituzten Bertsolaritza Elkartekoek.

Haztegi Ikastolaren partaidetza jendetsua izan zen, 71 ikaslek hartu baitzuen parte. Sariren bat ere ekarri genuen bueltan, DBH3 eta DBHO2 adin tarteari dagokion mailan Antton Iraetak bigarren saria irabazi baitzuen. Goiz ederra pasatu genuen behinik behin, eta horrek ere asko balio du.

Zumarragan ospatu den Eskolarteko Gipuzkoako Bertso Idatzien Txapelketan Haztegi Ikastolako ikasleak 1. eta 2. Sariak lortu dituzte DBH3-DBH4 eta Batxilergoa biltzen duen Kategorian.

Zorionak Neskak!!!

Saridunak

DBH 3., 4. eta Batxillerrak:

1. saria: Mikele Arizkorreta Renedo   Ikastetxea: Haztegi ikastola (Legazpi)

2. saria: Oihane Gurrutxaga Luengo    Ikastetxea: Haztegi ikastola (Legazpi)

Beste saridunak:

BH 1. eta 2.a:

1. saria: Aner Azurmendi Beain                             Ikastetxea: Lardizabal ikastetxea (Zaldibia)
      2. saria: Julen Ugalde Zeberio                               Ikastetxea Jakintza ikastola (Ordizia)

LH 5. eta 6.a:

1. saria: Irular Eskisabel Jauregi                            Ikastetxea: Lardizabal ikastetxea (Zaldibia)
      2. saria: Josu Calvillo                                            Ikastetxea: Jakintza ikastola (Ordizia)