Kirolarekin haurraren garapen integrala bermatuz

Eskola Kirola

ZERKI → Zerki kirol, aisialdi eta osasun zerbitzuak

“2009tik hainbat ikastetxetako Eskola Kiroleko zerbitzuak eskaintzen ditugu. Hala nola, koordinazioa, begiraleak, kudeaketa osoa…

Zerbitzu aukera zabala eta anitza eskaintzen dugu, ikastetxe edota bailara bakoitzaren neurrira diseinaturiko Eskola Kirola praktikan jartzen dugu.

Kualifikatutako monitoreekin lan egitea gure balio erantsia da, eta honela, kirolaren bidez, umearen garapen integrala bermatu nahi dugu”.

Egunen antolaketa:

• LH 1-2 → Astean behin ordu beteko iraupena. Lehenengo urratsak (Joko-jolasak)
  • LH 3-4-5-6→ Hainbat kirolen barneratzea. Larunbatean jardunaldia (hautazkoa)

Eskola kirolaren arduraduna: Igor Alcelay

zerki@live.com

Haztegi Ikastolan

Ikasleen hezkuntza integrala bermatzeko bidean, garrantzi handia ematen diogu kirol jardunari. Horregatik, premiazkoa ikusten dugu kirolaren aldeko apustua egitea. Kirolak honako alderdiak aberasten ditu:

• Parte hartze irekia eta aukera berdintasuna.
  • Kirol aniztasuna
  • Kirola norberaren garapenean bidelagun; hezkuntza-helburuekin uztarketa.
  • Ikasleengan kirol-kultura sustatzea dugu helburu. Osasun-kirola, errendimenduko kirola, partaidetzako kirola edo aisialdiko kirola gizartean dauden aukerak dira eta Eskola-Kirola horien guztien abiapuntua izango da.

Egutegia 2023/24

EGUTEGIA ESKOLA KIROLA 2023 2024 CALENDARIO DEPORTE ESCOLAR page 0001