Trikornio txapelketa - Sorgintxulo

Urriaren 23an, LH5-6 eta DBH1-2ko ikasleei zuzendutako Trikornio Txapelketa egingo da Legazpin (Domingo Agirre Ikastetxeko kantxan).

Parte hartzeko ezinbestezkoa da gutxienez 7 pertsonaz osatutako taldea izatea eta gehienez 10 pertsona.

Izen-ematea, idazkaritzan egin behar da urriaren 21a baino lehen.

Anima zaitezte!

Trikornio Txapelketa Urriak 23 WEBerako Argazkia

Ipar Martxa Ibilaldia

Urriaren 23an, Ipar Martxa (Nordic Walking) ibilaldia egingo da Legazpin.

LH 5-6 eta DBH1-2ko ikasleei zuzendutako ekintza izango da. Gainera, ekintzan parte hartzeko materiala eskuragarri izango dute antolatzaileek.

Izen ematea, ondorengo formularioaren bitartez egin behar da urriaren 21a baino lehen

Anima zaitezte!

NORDIC WALKING ESKOLAK V2

La Palmarako laguntza - Haztegi Ikastola

Aste honetan zehar Haztegi Ikastolako Lehen Hezkuntzako ikasleek bat egin dute La Palmako haurrekin. Gertatutakoaren inguruan hitz egin eta hausnartu ondoren eskutitzak, marrazkiak edota eskulanak egin dituzte animo handienak La Palmara bidaliz.

Gainera, azken asteetan denon artean bildu dugun materiala ere bidali da bertakoei lagundu ahal izateko. Denon artean, aurrera pausoak emanez lortzen dira helburuak.

Indarrik beroenak bidaltzen dizkizuegu Haztegi Ikastolatik.

"Eskutitz bat, irrifar bat"

Kiva Eguna Haztegi Ikastolan

Gaurkoan Kiva Eguna ospatu dugu Haztegi Ikastolan.

Haztegi Ikastolan jazarpenik EZ!

KIVA IKASTOLA GARA!

Aire zabaleko zinema Legazpin

Zine Club Legazpiren sorreraren 50. urteurrena dela eta, oso proiekzio berezia prestatu dute.

Charles Chaplinek zuzendutako "El Chico" filma duela 100 urte estreinatu zen. Aurten bertan, 4K formatuan eta 60 minutuko iraupenean zaharberritutako bertsioa aurkeztu da.

Hori dela eta, aire zabaleko proiekzio bat egingo du Zine Klubak Udaletxeko plazan sarrera librearekin eta ikusle guztiarentzat.

Legazpiar guztiak animatzen dituzte zinemaren maisulan batez gozatzera eta ia ahaztuta dagoen esperientzia bat berreskuratzera.

ANIMA ZAITEZTE!

el chico 100 años

Innovamat proiektua

Aurten, Haztegi ikastolan HH5, LH1,2,3 mailetan Innovamat proiektua martxan jarri dugu. Beraien ahotik proiektuaren nondik norakoa entzutea interesgarria iruditzen zitzaigunez, bihar, urriak 6, Latxartegi Aretoan, Innovamatekoen eskutik proiektuaren azalpena entzuteko aukera izango duzue.

HHkoek 17:00etan eta LH1,2,3koek 18:00etan.

Beste norbaitek interesik izango balu, lasai etor daiteke.

Animatu!!!!

Jangelako Menuak

Jarraian urria, azaroa eta abenduko jangelako menuak dituzue ikusgai.

URRIKO MENUA

AZAROKO MENUA

ABENDUKO MENUA

Haur Minbizia Haztegi Ikastolan

Iraila da haur minbiziaren elkartasun-hilabetea eta Haztegi ikastolak bat egin du aurten ere ekimen horrekin.

Irailean zehar ikastola urre kolorez jantzi dugu. Izan ere, urre koloreak adierazten du haur minbizia jasaten dutenekiko elkartasuna.

Gaiari hainbat saio eskaini diogu ikasleengan kontzientzia pizteko.

Haur minbizia 1

Eskola Kirola - Izen ematea

Eskola kiroleko izen ematea irekita dago jada.

Gogoratu, izena emateko azken eguna irailak 27 izango dela.

Ondorengo laukian, informazioa ikusgai duzue.

IZEN EMATEA

Jangelako Menua - Iraila

Hona hemen iraileko jangelako menua.

IRAILEKO MENUA

Erreka Eguna 2021

Haztegi Ikastolako, Domingo Agirre ikastetxeko eta Olazabal Institutuko ikasleek 2021eko ERREKA EGUNEAN hartuko dute parte. Irailaren 25ean antolatuko den ekitaldira gonbidatzen

zaituztegu, Goizeko 9:30etan hasiko da.

Bertan Urola erreka garbituko da, ingurumenari lagunduz.

Animatu zaitez! ETORRI ETA ONDO PASA !

Duchenne-ren Kontzientziaziorako Nazioarteko eguna

Gaur irailak 7, Duchenne-ren Kontzientziaziorako Nazioarteko eguna da. Haztegi Ikastolatik bat egiten dugu Marea Urdinak aurrera eraman duen ekimenarekin eta bereziki gure ikasle Unaxen familia eta gaixotasun hau pairatzen ari diren familiekin.